Категории

Lyrics Lariss - Ladidadi

Ain't nobody killing our vibe: we do what we wanna.
Stealing and bouncing, killing all we wanna.
We be sitting on sipping next song.
If you got a problem you can exit at the left thо.
Filling 'em outside, we be on a honey, we be up and heal.
Like it? take it if you want it,
We ain't worry bout nobody.
Middle finger up, sing 'ohh ladi dadi' (dadi).

All I wanna do is turn up with my crew like ladi-dadi-dadi.
We be living that fast life, this is what it feels like ladi-dadi-dadii.
Up town, downtown front row we partying LA to MIA.
All we in the city all my girls looking pretty.
Scream ladi-dadi-dadi (even we don't give a).

All of these girls be jacking out style,
Jacking out style, jacking out style.
All of these girls be jacking out style,
Jacking out style, jacking-jacking out style.
We be living that fast life, oh yeah.
We be living that fast life, oh yeah.
We be living that fast life, oh yeah.
Ladi-dadi-dadi.

Fly, take over the city,
Paint them nails there, don't you wish you did it.
Me and my team with the best tho, finals in the club.
VIP sipping nexo, let's go right.
Own to the next one, next song, this one,
Make it break it next some, we ain't worry bout nobody
Middle finger up sing 'ooh ladi-dadi'(dadi)

All I wanna do is turn up with my crew like ladi-dadi-dadi.
We be living that fast life, this is what it feels like ladi-dadi-dadii.
Up town, downtown front row we partying LA to MIA.
All we in the city all my girls looking pretty.
Scream ladi-dadi-dadi (even we don't give a).

All of these girls be jacking out style,
Jacking out style, jacking out style.
All of these girls be jacking out style,
Jacking out style, jacking-jacking out style.
We be living that fast life, oh yeah.
We be living that fast life, oh yeah.
We be living that fast life, oh yeah.
Ladi-dadi-dadi.

All I wanna do is turn up with my crew like ladi-dadi-dadi.
We be living that fast life, this is what it feels like ladi-dadi-dadii.
Up town, downtown front row we partying LA to MIA.
All we in the city all my girls looking pretty.
Scream ladi-dadi-dadi (even we don't give a).

All of these girls be jacking out style,
Jacking out style, jacking out style.
All of these girls be jacking out style,
Jacking out style, jacking-jacking out style.
We be living that fast life, oh yeah.
We be living that fast life, oh yeah eh eh.
Видеоклип Lariss - Ladidadi

Похожие записи:

Barbra Streisand Just For The Record... Richard Rodgers We haven't lyrics of this song. Please, add these lyrics for other users. Use "Correct". Thanks to you.
Barbra Streisand Pins And Needles Mene, Mene, Tekel We haven't lyrics of this song. Please, add these lyrics for other users. Use "Correct". Thanks to you.
Aerosmith Pandora's Box I Live In Connecticut We haven't lyrics of this song. Please, add these lyrics for other users. Use "Correct". Thanks to you.
Aerosmith Box Of Fire Subway We haven't lyrics of this song. Please, add these lyrics for other users. Use "Correct". Thanks to you.
Aerosmith Pandora's Box Shit House Shuffle We haven't lyrics of this song. Please, add these lyrics for other users. Use "Correct". Thanks to you.
Aerosmith Pandora's Box Soul Saver We haven't lyrics of this song. Please, add these lyrics for other users. Use "Correct". Thanks to you.