Регистрация
 
МЫ - Рассвет
138
10 июнь
Закладки

МЫ - Рассвет

Не выключая свет ложились за рассвет. Вполне возможно пьян не сделав ни глотка. Не выключая свет ложились за рассвет. Вполне...

Selena Gomez - Back To You
59
06 июнь
Закладки

Selena Gomez - Back To You

I wanna hold you when I’m not supposed to When I’m lying close to someone else You’re stuck in my head and I can’t get you out of...

Dynoro - In My Mind
717
29 май
Закладки

Dynoro - In My Mind

And in my mind, in my head This is where we all came from The dreams we have, the love we share This is why we’re waiting for And...

ALEKSEEV - Forever
519
03 февраль
Закладки

ALEKSEEV - Forever

No need to worry, rain falling down It's our happiest story and there's no one around We will go for it and I know you'll be...

Fergie - Like It Ain't Nuttin'
207
12 январь
Закладки

Fergie - Like It Ain't Nuttin'

Whatcha gonna do when I step in the room? Bet you mothafuckas gon’ rock to the tune, Bet you mothafuckas gon’ rock to the tune,...

Post Malone ft. 21 Savage - rockstar
585
04 январь
Закладки

Post Malone ft. 21 Savage - rockstar

Ayy, I’ve been fuckin’ hoes and poppin’ pillies, Man, I feel just like a rockstar. Ayy, ayy, all my brothers got that gas, And...

Katy Perry - Hey Hey Hey
313
27 декабрь
Закладки

Katy Perry - Hey Hey Hey

Hey hey hey You think that I'm a little baby You think that I am fragile like a Fabergé You think that I am cracking, but...

Oxxxymiron vs Dizaster
589
03 ноябрь
Закладки

Oxxxymiron vs Dizaster

Всем привет 1, 2, 3, 4, 5... God, fucking, damn! You got a humongous fam’ That ain’t no support group, that’s the fucking clan...

Johnny Cash - Hurt
397
07 июнь
Закладки

Johnny Cash - Hurt

What have I become My sweetest friend Everyone I know goes away In the end And you could have it all My empire of dirt I will let...

SunStroke Project - Hey, Mamma!
690
12 май
Закладки

SunStroke Project - Hey, Mamma!

Mamma, mamma, don't be so mad If you knew me you'd be surprised Mamma, mamma, don't be so mad She'll be back home till sunrise...

Artsvik - Fly With Me
314
12 май
Закладки

Artsvik - Fly With Me

Fly with me high oh high, with me high oh high Never stop believing it'll take us high Fly with me high oh high, with me high oh...

Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
391
12 май
Закладки

Francesco Gabbani - Occidentali's Karma

Lezioni di Nirvana, c'è il Buddha in fila indiana Per tutti un'ora d'aria, di gloria La folla grida un mantra, l'evoluzione...

O.Torvald - Time
286
12 май
Закладки

O.Torvald - Time

Time to look into your eyes Time to find truth, time against the lies Time will give us a sign I can make a promise, it's our...

Gorillaz ft. Mavis Staples & Pusha T - Let Me Out
415
11 апрель
Закладки

Gorillaz ft. Mavis Staples & Pusha T - Let Me Out

Something out the country Fear is about to change it all Yeah, yeah, yeah, it's a shift in times But I won't get tired at all...

Alvaro Soler - Sofia
547
27 март
Закладки

Alvaro Soler - Sofia

Mira, Sofia. Sin tu mirada, sigo. Sin tu mirada, sigo. Dime Sofia cómo te mira. Dime cómo te mira, dime. Sé que...

Rag'n'Bone Man - Odetta
469
06 февраль
Закладки

Rag'n'Bone Man - Odetta

Odetta, don't you know. That you save this young man soul? And he go watch you getting wise. And you go watch him growing old....

Lucie Jones - Never Give Up On You
374
28 январь
Закладки

Lucie Jones - Never Give Up On You

I will never give up on you. I don't care what I've got to lose. Just give me your hand and hold on. Together we'll dance through...

Tayanna - I Love You
517
19 январь
Закладки

Tayanna - I Love You

You know that I will love you. It hurts but I can take it. You had my heart in your hand. And you let it fall apart. You know...

Популярные